آموزش مدیریت بازاریابی
در این دوره آموزشی ، تلاش شده است تا مباحث پایه ای بازاریابی و چگونگی مدیریت آن بیان شود، بنابراین آموزش مذکور برای شروع فعالیت در بازار، می تواند کمک شایانی نماید. در این دوره آموزشی ، به مباحثی چون: برند، مشتری مداری و اصول مذاکره پرداخته می شود و سعی شده است تا در خلال آموزش، با استفاده از مثال های گوناگون و بیان مسائل موجود در عرصه بازاریابی، تدریس به صورت کاربردی ارائه شود.
مدت زمان: ۱۲ ساعت و ۲۵ دقیقه
چکیده آموزش
دانلود مستقیم – حجم دانلود ۲۱ مگابایت (کلیک کنید +)
دانلود مستقیم پیش نمایش – حجم دانلود ۵ مگابایت (کلیک کنید +)
در این درس، تلاش شده است تا مباحث پایه ای بازاریابی و چگونگی مدیریت آن بیان شود، بنابراین آموزش مذکور برای شروع فعالیت در بازار، می تواند کمک شایانی نماید. در این دوره آموزشی ، به مباحثی چون: برند، مشتری مداری و اصول مذاکره پرداخته می شود و سعی شده است تا در خلال آموزش، با استفاده از مثال های گوناگون و بیان مسائل موجود در عرصه بازاریابی، تدریس به صورت کاربردی ارائه شود.
فهرست سرفصل ها و رئوس مطالب مطرح شده در این مجموعه آموزشی، در ادامه آمده است:
- درس یکم: تعریف و کلیات
- تعریف بازاریابی
- وظایف بازاریابی
- فرایند بازاریابی
- درس دوم: استراتژی ها و فلسفه های مدیریت بازاریابی
- استراتژی قیمت گذاری
- قیمت گذاری بازار محور
- قیمت گذاری بالاتر از هزینه
- فلسفه های مدیریت بازاریابی
- درس سوم: برندینگ
- جایگاه سازی برند
- دسته بندی برندها
- توسعه و هویت برند
- سطوح وفاداری به برند
- درس چهارم: اصول و فنون مذاکره
- آمادگی برای مذاکره
- فرایند مذاکره
- شیوه های بن بست شکنی در مذاکره
- دانش و مهارت برقراری ارتباط موثر در مذاکره
- راه های گسترش ارتباط اثربخش
- درس پنجم: مشتری مداری
- اصول تعامل با مشتریان
- فرایند ارتباط با مشتری
- ویژگی های سازمان مشتری مدار
- چرخه رضایت مشتری
- روش های جذب مشتری
- درس ششم: مدیریت سکوت مشتری
- آثار و عواقب نارضایتی مشتری
- ده فرمان مدیریت سکوت مشتری
- فرایند مدیریت سکوت مشتری
- درس هفتم: مدیریت شکایت های مشتری
- هدف مدیریت شکایت مشتریان
- گام های برخورد با شکایت های مشتریان
- چگونگی جلب مشتریان شاکی
مفید برای رشته های
- مدیریت
پیش نیاز
- آموزش اصول مدیریت